20 Ocak 2013 Pazar

Pamuk Şeker




 Bu sabah bi düşündüm de; bloğumda "Şöyle bir dolanırken bakın ne buldum!" ya da "Öyle esti bi bakıverdim." gibi bölümler açmalıyım.
  Bilgisayarım internette gezinirken rastladığım yazılar ve resimlerle dolu. Her biriyle sizi tanıştırmak istiyorum. İçim içime sığmıyor. Yeni blog açtım ya! Yeni klasör'ümün içine baktığımda beni eskilere götüren, kimi zaman ayrılığı tattıran, kimi zaman aşkı yaşatan paylaşımlara rastlıyorum. Sevgiyi, ayrılığı, değerlerimizi, ve daha bir çok duyguyu saniyelik geçişlerle yaşıyorum. Ah! Şöyle bir gezinmeler neler neler katıyor duygusallığıma. Seviyorum seni internet! Neyse internetle sevgi yaşamayı bir kenara bırakıp sadede geliyorum, ve bugün de pamuk şekeri düşündüm. Bildiğin pamuk şeker:  Bulutlara benzettiğimiz, ucuz, yemesi zevkli, ellerimizi ve dilimizi boyayan pufuduk şekerli şey. Biraz pamuk şeker resimlerine baktım  biraz videolarına... Bakın ne buldum! İşte can alıcı cümleyi de kurdum, artık yazımı bitirebilirim. ,
Blogdaşlarım! Şöyle bir dolanırken bakın ne buldum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder